MD.NET.

MD.net. Mediterranean Diet. When Brand Meets People / Dieta Mediterrània, quan la marca s’apropa a la gent.

 

Programa en el que s’inclou el projecte: INTERREG MEDITERRANEAN -  https://interreg-med.eu/

 

Web del projecte

https://mdnet.interreg-med.eu/

Descripció

El projecte MD.net qüestiona les oportunitats actualment desateses i no desenvolupades del concepte Dieta Mediterrània. Treballa per aportar major valor als nostres productes i empreses del sector agroalimentari a través de la marca i atributs de Dieta Mediterrània. MD.net inclou institucions de referència del sector gastronòmic de 9 països de la conca mediterrània europea i afronta el repte d’actuar sobre el conjunt d’oportunitats al voltant de la promoció de la Dieta Mediterrània.

 

Objectiu

L'objectiu principal és explorar les oportunitats que ofereix el concepte Dieta Mediterrània d'acord amb la Convenció sobre la Dieta Mediterrània de la UNESCO, que combina valors tradicionals de Dieta Mediterrània amb valors i eines innovadores. El treball de Prodeca en el marc del projecte se centra fonamentalment en l’àmbit de la comunicació: criteris, relat i estratègia sobre com comuniquem més i millor Dieta Mediterrània.

 

Durada

De Febrer de 2018 a Gener de 2022

 

Pressupost Total

3.727.330 €

 

Pressupost PRODECA

323.555 €

 

Socis

regione rev logo

UALG LOGO

RERA LOGO

REGION OF CRETE LOGO

FACULTY OF AGRICULTURE AND FOOD TECHNOLOGY UNIVERSITY MOSTAR LOGO

CCSEV LOGO

MARCHIO REGIONE EMILIA ROMAGNA LOGO

E-INSTITUTE LOGO

Municipality of Caltanissetta

Association of Albanian Municipalities

Darp logo

Anet logo