Cercador
Resultats de la cerca:
Alternatives sostenibles als packagings alimentaris
Formació en la que explorarem alternatives sostenibles a packagings dins del sector de l’alimentació, una demanda consolidada per part de tots els players del sector de l’alimentació. S’exposaran casos d’èxit d’empreses del sector de l’alimentació.
Estratègies de comunicació corporativa per a pimes del sector de l’alimentació
Formació en la que explorarem de quina manera podem seduir al nostre públic, quins són els millors canals per a donar-nos a conèixer, com podem comunicar-nos de forma diferent als nostres competidors. La jornada comptarà amb exemples d’èxit de pimes del sector de l’alimentació.
Segell B-Corp: empreses del sector de l’alimentació amb propòsit
Les B-Corps són un model nou d'empreses que equilibren el propòsit social i els beneficis econòmics. El segell que les acredita està prenent força en un món en el que els consumidors i treballadors tenen cada vegada més en compte les empreses amb propòsit. En la formació s’explicarà els beneficis i manera d’aconseguir l’acreditació B-Corp.
El retorn de ser una empresa / marca sostenible
La sostenibilitat s’apuntala com a protagonista en l’estratègia de les marques. Ser verd és rendible i el que és més important, respon a les preocupacions dels consumidors cada vegada més conscienciats sobre l’impacte del que consumeixen al medi ambient. En la formació en parlarem des de la vessant de la comunicació i posicionament de marca.
Com comercialitzar a través de plataformes online B2B a Alemanya
El format online per la venda B2B és un canal que genera negoci de forma clara. La formació ens exposarà les especificacions que tenen aquestes plataformes a Alemanya i quines són les clau de l’èxit en la comercialització dels productes alimentaris amb exemples pràctics.
SIAL PARIS 2022 - MEAT
Saló Internacional d'Alimentació i Begudes, de periodicitat biennal, considerat com una de les cites més importants del món agroalimentari, gràcies a la seva magnitud i àmbit globalitzador, en tant que punt de trobada internacional.
SIAL 2022 - MULTIPRODUCTE
Saló Internacional d'Alimentació i Begudes, de periodicitat biennal, considerat com una de les cites més importants del món agroalimentari, gràcies a la seva magnitud i àmbit globalitzador, en tant que punt de trobada internacional.
Com fer una campanya de publicitat en línia per a pimes del sector de l’alimentació
Com seleccionem el target? Com marquem de forma correcte els kpi’s? Quina és la despesa optima per a obtenir resultats segons el canal? La formació ens introduirà en els conceptes claus a tenir en compte a l’hora de desenvolupar una campanya de publicitat en línia.
Com impulsar i portar a terme l’operativa de comerç exterior d’una empresa del sector de l’alimentació
Taller en format híbrid (presencial amb retransmissió en streaming). Tres jornades dirigides a empreses que vulguin començar a exportar on s’exposaran els conceptes bàsics i tot allò que s’ha de tenir en compte a l’hora de muntar una operativa de comerç internacional.
Les barreres jurídiques que s'han de conèixer en la promoció de tot producte alimentari
Qualsevol promoció d’un producte alimentari està subjecta a unes condicions jurídiques que sovint no es tenen en compte. La formació en les exposarà per tal d’evitar problemes legals derivats de l’omissió o desconeixement de la llei.