21.03.22

PRODECA organitza visites empresarials de distribuïdors, compradors i importadors dels Estats Units i Amèrica Llatina

En el marc de la celebració de la fira Alimentaria i la Barcelona Wine Week, que se celebren la primera setmana d'abril a Barcelona, PRODECA ha aprofitat per organitzar diverses visites empresarials a Catalunya de compradors, importadors i distribuïdors de mercats estratègics com Estats Units i Amèrica Llatina

PRODECA organitza visites empresarials de distribuïdors, compradors i importadors dels Estats Units i Amèrica Llatina

Missió inversa de professionals del sector del vi d'Estats Units

La primera de les visites empresarials serà una missió inversa de professionals del sector vitivinícola dels Estats Units en el marc del projecte europeu de promoció dels vins i caves catalans amb Denominació d’Origen ‘Taste the Difference’, que gestiona PRODECA conjuntament amb la Unione Italiana Vini (UIV). Del 4 al 7 d’abril, 22 professionals (importadors, distribuïdors i premsa especialitzada) visitaran les 10 DO i cellers que formen part de la iniciativa, amb l’objectiu de mostrar la identitat i diversitat del territori, enfortir vincles amb el sector del vi als Estats Units i incrementar la quota comercial dels vins i caves catalans en aquest mercat estratègic.

L’agenda de la missió inversa inclou una visita a la Barcelona Wine Week, on se’ls ha programat una Masterclass liderada per la sommelier d’El Celler de Can Roca, Audrey Doré, el dilluns 4 d’abril. El mateix dilluns visitaran l’espai de la DO Alella per conèixer millor els seus vins, seguit d’un maridatge de la DO Cava, i una tast i sopar maridatge a la DO Penedès. El dimarts, el grup es dividirà en dos i seguiran diferents itineraris per cobrir totes les zones i cellers participants del projecte: Conca de Barberà, Costers del Segre, Empordà, Montsant, Pla de Bages, Priorat, i Terra Alta.

Programa de compradors provinents de Mèxic, Colòmbia, Perú i Xile

La primera de les visites que ha organitzat PRODECA serà un programa de compradors provinents d’Amèrica Llatina. Durant aquesta setmana responsables de compres d’una dotzena de cadenes de supermercats, restaurants i de distribució de Mèxic, Colòmbia, Perú i Xile visitaran les fires Alimentaria i Barcelona Wine Week, on se’ls ha programat una agenda de reunions B2B amb empreses catalanes, segons els seus interessos i àmbit d’especialització. 

Comparteix aquesta notícia