INSCRIPCIONS TANCADES

Per a qualsevol aclariment o ampliació d'informació, podeu contactar amb:

Rosalba Arrufat
E-mail
rarrufat@gencat.cat
Telèfon: 675 78 32 96

Anna Pozdniakova
E-mail
apozdniakova@gencat.cat
Telèfon: 695 56 09 75

Curs formatiu en màrqueting i comercialització en el sector de l'oli

En aquesta formació analitzarem la realitat actual del sector de l'oli, el comportament de compra dels clients, coneixerem les seves preferències i cercarem nous canals de comercialització.

Es tracta d'una acció formativa especialment pensada per a empreses del sector de l'oli que vulguin créixer empresarialment i adaptar-se a la realitat del mercat digital. 

Les empreses que vulguin aconseguir la rellevància i posicionament, han de conèixer les regles del joc del mercat actual i apostar mes que mai per la innovació, si vol seguir sent competitiva.

 

CARA I CREU DE LA COMERCIALITZACIÓ DEL SEGLE XXI

Tots tenim clar que estem vivint en una era digital, la nostra forma de comunicar, de relacionar-nos, de buscar informació i de consumir-la, ha canviat i internet s'ha posicionat com l'oracle digital on tots anem a buscar respostes.

El mercat actual està saturat, l'oferta és superior a la demanda, i els consumidors, cada dia més exigents, han canviat els seus hàbits de compra.

La xarxa ens ha obert múltiples canals per relacionar-nos amb els consumidors i connectar amb les seves necessitats.

Estem vivint una transformació en la relació amb el consumidor, i per aquest motiu les empreses han de cercar noves estratègies per a connectar amb aquest possibles clients.

Així doncs, tota empresa que vulgui aconseguir rellevància i posicionament ha de conèixer les regles del joc del mercat actual i apostar més que mai per la innovació, si vol seguir sent competitiva.

En aquesta formació analitzarem la realitat actual del sector de l'oli, el comportament de compra dels clients, coneixerem les seves preferències i cercarem nous canals de comercialització.

En aquest àmbit us proposem una acció formativa especialment pensada per a empreses del sector de l'oli que vulguin créixer empresarialment i adaptar-se a la realitat del mercat digital.

 

OBJECTIUS DEL CURS?

  • Conèixer el funcionament del mercat digital SMM, qui són els seus actors i quina relació s'estableix entre ells.
  • Crear i gestionar la identitat digital de la nostra marca.
  • Aprendre a utilitzar la xarxa des d'un punt de vista estratègic.
  • Definir en quins àmbits de la nostra empresa utilitzarem el Social Media.
  • Cercar els nostres clients objectius.
  • Analitzar les seves preferències i els llocs on podem trobar-los.
  • Crear comunitat al voltant del nostra empresa.
  • Crear productes que s'adaptin a les necessitats del consumidor actual.
  • Definir l'estratègia de #hashtags de la nostra comunicació.
  • Aprendre a tenir visibilitat davant els influencers.
  • Definir la relació on line amb el teu canal distribució, minorista i HORECA.
  • Avaluar com comercialitzarem el nostre producte.
  • Conèixer les diferents opcions que la xarxa ens ofereix per a comercialitzar els nostres productes.
  • Dissenyar les estratègies de promoció-comercialització digital

 

METOLOGIA DEL SEMINARI

Formació eminentment pràctica mitjançant mètodes Learning by doing.

Cada seminari inclou una part d'exposició i coneixement, i un taller de treball: una formació dinàmica que combina l'exposició de continguts amb la seva implementació pràctica.

La temàtica està adaptada a la realitat de les empreses del sector de l'oli, i està concebuda específicament per a permetre l'aplicació dels coneixements a la realitat de cada empresa.

 

A QUI VA DIRIGIT?

  • Propietaris de trulls
  • Responsables de màrqueting i comunicació
  • Caps de vendes
  • Comercials
  • Emprenedors del sector de l'oli
  • Tècnics de les diferents administracions públiques vinculades al sector oleic

 

DATES I HORARIS

El curs està estructurat en quatre webinars de quatre hores i s'impartirà en format videoconferència per la plataforma Microsoft Teams

Dates

  • Dimecres 12 de maig
  • Dimecres 19 de maig
  • Dimecres 26 de maig
  • Dimecres 2 de juny  

Horari

  • Horari de 10:00h a 14:00h 

 

COST I CONDICIONS DE PARTICIPACIÓ

Formació gratuïta.

Data límit inscripció: 7 de maig de 2021

Per assistir al curs cal inscriure's prèviament i rebre el correu electrònic de confirmació.

Un cop matriculat, dos dies abans de la formació, rebràs un correu electrònic amb l'enllaç per connectar-te.

 

PONENT

  • Carles Mera: Tècnic en Màrqueting i comunicació. Formador i conferenciant especialista en e-commerce, e-business i e-consultoria especialitzat en el sector turístic i agroalimentari.

Inscripcions obertes fins el 7 de maig INSCRIPCIONS TANCADES