Prodeca Generalitat de Catalunya

WINE & CAVA BUSINESS FORUM 2019
5 - 6 de juny
Barcelona

El WINE & CAVA BUSINESS FORUM és un esdeveniment de negocis en format B2B en el que participen productors i elaboradors de vi i cava de Catalunya, i importadors i distribuïdors de països tercers, amb l'objectiu principal d'establir relacions comercials entre les empreses catalanes de vi i cava i els operadors dels mercats convidats.

És segona edició d'aquest fòrum biennal, que es celebrarà els dies 5 i 6 de juny de 2019.

COMITÈ ORGANITZADOR

El Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació a través de Prodeca, conjuntament amb l'Incavi i les associacions sectorials Associació Vinícola Catalana, Institut del Cava i PimeCava, formen el Comitè Organitzador d'aquest esdeveniment, que té com a objectiu consolidar una plataforma estable de negoci internacional per al sector del vi i el cava de Catalunya.

ORGANITZACIÓ DE LES REUNIONS B2B

Està prevista la participació d'uns 35 importadors provinents d'uns 15 països. 

Les empreses catalanes participants disposaran d'una agenda de reunions amb els importadors i distribuïdors.

Les reunions se celebraran en un espai habilitat per al tast de producte i tindran una durada aproximada de 18 minuts. Tots els importadors es reuniran amb tots els cellers participants.

L'idioma en què es desenvoluparan les trobades serà, principalment, en anglès. L'organització no es farà càrrec de la contractació de serveis de traducció/interpretació i, en cas necessari, anirà a càrrec de l'empresa participant.

Cada empresa participant disposarà de:

-Espai per a reunió amb taula, copes, aigua, gel, escopidora
-Agenda de reunions
-Informació dels països convidats

Els membres del Comitè Organitzador donaran suport abans i durant el desenvolupament del Wine & Cava Business Forum.

PAÏSOS CONVIDATS

AMÈRICA

• Brasil
• Canadà
• Colòmbia
• Costa Rica
• Equador
• Estats Units: California, Florida, Illinois, Nova York, Michigan, Texas
• Mèxic
• Panamà
• Perú

ÀSIA

• Hong Kong
• Singapur
• Taiwan

OCEANIA

• Austràlia

*aquest llistat de països és orientatiu i pot patir variacions segons les respostes dels operadors internacionals.


PROGRAMA PREVIST

Dimecres, 5 de juny

09:15h Inauguració i benvinguda als participants
09:30h Presentació del sector del vi i cava a Catalunya
10:00h Ponències (per definir)
11:00h Pausa cafè
11:30h Reunions B2B entre operadors internacionals i empreses catalanes
13:30h Dinar networking
15:00h - 19:30h Reunions B2B entre operadors i empreses catalanes

Dijous, 6 de juny

09:30h Reunions B2B entre operadors i empreses catalanes
13:30h Dinar networking
15:00h - 19:30h Reunions B2B entre operadors i empreses catalanes

Divendres, 7 de juny

Sempre i quan hi hagi acord entre l'importador i el productor, el divendres es podran fer visites als cellers. La responsabilitat de tancar la visita, així com del transport de l'importador serà del celler.

CONDICIONS DE PARTICIPACIÓ

Podran participar les empreses productores-elaboradores de vi i cava radicades a Catalunya, i només amb producte d'alguna de les denominacions d'origen de Catalunya.

La participació d'empreses comercialitzadores només s'acceptarà en el cas de representació d'un únic celler i serà el nom d'aquest el que apareixerà en tota comunicació que se'n derivi.

Un cop realitzada la inscripció, rebreu i haureu d'omplir una fitxa amb tota la informació requerida en relació al producte i descripció de l'empresa.

Abans de la celebració del Wine & Cava Business Forum, el Comitè Organitzador convocarà una reunió de treball amb les empreses inscrites per a facilitar informació sobre l'organització de l'esdeveniment així com les agendes que s'hagin confeccionat.

COST DE PARTICIPACIÓ

El cost de participació per empresa son 1.850€ + 21% IVA = 2.238,50 €

Aquesta acció és susceptible de ser subvencionada a través dels Ajuts de la mesura de promoció de productes vinícoles en els mercats de tercers països Campanya 2019-2020, concretament com a missió inversa, el que pot suposar fins a un 40% d'estalvi en les despeses generades.

La data límit per sol·licitar els ajuts de la propera OCM és el 14 de gener de 2019, per a projectes desenvolupats des de l'1 de maig de 2019 al 30 d'abril de 2020.

TERMINI D'ADMISSIÓ DE SOL·LICITUDS I PAGAMENTS

Les empreses interessades a participar en el Wine & Cava Business Forum hauran d'omplir el formulari d'inscripció i remetre'l, amb el pagament corresponent, abans del 15 de gener de 2019

L'empresa es considerarà admesa un cop hagi enviat la sol·licitud de participació degudament complimentada i hagi abonat l'import de participació.

Prodeca es reserva el dret a realitzar una selecció d'empreses segons criteris d'adequació sectorial i idoneïtat del producte per al mercat. En el cas que hi hagi una demanda superior de les places disponibles, Prodeca aplicarà el criteri d'ordre d'arribada de sol·licituds i pagaments corresponents.

Una vegada admesa, si l'empresa renuncia a la seva participació, perdrà el 100% del que hagi abonat. Prodeca es reserva el dret de valorar les raons presentades per l'empresa per anul·lar-ne la participació i retornar un percentatge de l'import abonat.



PERSONA DE CONTACTE

Per a inscripció i/o qualsevol qüestió o aclariment respecte de la participació, us podeu adreçar a:

Núria Hernández
Tel. 93 552 48 20
nhernandezmurillo@gencat.cat