Prodeca Generalitat de Catalunya

ALIMENTARIA '18 - SALÓ INTERVIN
Barcelona, del 16 al 19 d'abril de 2018

El Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, a través de Prodeca, organitza la participació agrupada d'empreses catalanes del sector de l'alimentació al SALÓ INTERVIN, dins la fira ALIMENTARIA 2018.

DADES DE LA FIRA

ALIMENTARIA BARCELONA, que enguany celebrarà la seva 22ena edició és el Saló Internacional de l'Alimentació i les Begudes més important de l'estat espanyol i de l'arc mediterrani i un referent internacional pel sector.
De caràcter biennal, ofereix l'oportunitat de descobrir tendències, fer negocis internacionals i viure experiències gastronòmiques extraordinàries.

Dades de l'última edició (2016)
•Superfície neta:                                               83.410m2
•Expositors:                                                       prop de 3.938 de 65 països
•Visitants:                                                         140.524 de 157 països (32% estrangers)
•Perfil del visitant:                                            50% distribuïdors, 27% importadors, 16% Horeca, 7% fabricants
•Compradors professionals convidats:             624 Hosted Buyers
•Trobades programades:                                 11.200


Alimentaria reuneix totes les oportunitats del sector en sis salons especialitzats en els sectors alimentaris clau i en tendències de consum.

La sectorialització, el seu tarannà innovador, creatiu i dinàmic, així com la seva professionalització i projecció exterior constitueixen les claus del seu èxit. 

SALÓ Intervin

Expositors:                               772
Visitants:                                 32.739
Superfície d'exposició:            15.000m2

Intervin es consolida com a pedra angular d'Alimentaria 2018, i es converteix un any més en la principal plataforma d'internacionalització del sector vitivinícola a Espanya i en una de les primeres de tot el món. A més, Intervin contribueix a reactivar el consum gràcies a l'assistència de compradors convidats d'alt nivell.

Al Saló Alimentaria hi trobem representada tota la cadena de distribució:

•Importadors
•Distribuïdors
•Centrals de compres
•Gran distribució
•Autoservei a l'engròs (cash & carry)
•Xarxa de Mercats
•Majoristes
•Hostaleria i restauració
•Restauració col•lectiva
•Càtering
•Indústria, comerç i mercats minoristes
•Botigues especialitzades
•Traders i representants

Els perfils professionals clau d'Alimentaria son:

•Presidents i directors generals
•Directors de departaments (de compres, comercial, de màrqueting, ID, de logística, entre d'altres)
•Xefs
•Sommeliers
•Agents

Per a més informació, podeu consultar el web www.alimentaria-bcn.com

ORGANITZACIÓ DE L'ESTAND

Cada empresa disposarà d'un espai propi de 9m2 amb els següents elements:

  1. Taula i 4 cadires
  2. Mostrador i tamboret
  3. Moble expositor i prestatgeries
  4. Nevera petita (sota mostrador)
  5. Grafisme: nom, logotip d'empresa i imatge de producte
  6. Magatzem individual
En el cas que un expositor sol·liciti dos espais, els elements de l'estand també es duplicaran.

En el cas que un expositor necessiti algun mobiliari o servei no inclòs en les condicions de la convocatòria, haurà d'assumir-ne el cost.

La decoració bàsica serà uniforme per a tots els estands. Cada expositor, en el seu espai, podrà utilitzar el seu logotip i material promocional, sempre que no alteri la imatge del conjunt dels estands.

Les empreses disposaran d'un punt d'aigua d'ús comunitari.

En el cas que no omplissim tot l'espai, les empreses participants tindran la possibilitat de presentar el seu producte al públic en l'espai habilitat dins del pavelló d'INTERVIN.  

El personal de Prodeca destinat a l'organització del Pavelló donarà suport als expositors abans, durant i després de la celebració de la fira.

CONDICIONS DE PARTICIPACIÓ

Cada empresa podrà sol·licitar un màxim de 2 espais, sempre que hi hagi disponibilitat.

Cost per espai de 9m2     3.200€ + IVA
Cost per espai de 18m2   6.400€ + IVA


Les empreses que vulguin optar a espai-cantonada podran fer-ho assumint un cost addicional de 300€ + IVA, segons disponibilitat. En cas d'haver-hi més peticions que espais-cantonada disponibles es realitzarà un sorteig per assignar-los.

TERMINI D'ADMISSIÓ DE SOL·LICITUDS

Data límit d'admissió de sol·licituds      16 d'octubre de 2017


                  PRORROGAT FINS EL 31 DE GENER DE 2018

Drets d'inscripció 1.500€ + 21% IVA = 1.815€

L'empresa es considerarà admesa un cop hagi enviat la sol·licitud de participació degudament complimentada i hagi abonat els drets d'inscripció detallats a la sol·licitud de participació.

L'import restant s'abonarà, com a data màxima, el 15 de febrer de 2018. En el cas de no complir amb ambdós pagaments la inscripció es cancel·larà.

Una vegada admesa, si l'empresa renuncia a la seva participació, perdrà el 100% del que hagi abonat. Prodeca es reserva el dret de valorar les raons presentades per l'empresa per anul·lar-ne la participació i retornar un percentatge de l'import abonat.

Prodeca es reserva el dret a realitzar una selecció d'empreses segons criteris d'adequació sectorial i idoneïtat del producte per al mercat. En el cas que hi hagi una demanda superior d'espais que els oferts, Prodeca aplicarà el criteri d'ordre d'arribada de sol·licituds i pagaments corresponents. 

L'adjudicació dels espais es farà per sorteig públic.

TRANSPORT DE LES MOSTRES

Prodeca no cobreix el servei de transport de les mostres en aquesta fira. Per tant, l'empresa expositora haurà de fer-se càrrec del transport del seu producte i de qualsevol tràmit que se'n derivi en aquest sentit.

PERSONA DE CONTACTE

Per a inscripció i/o qualsevol qüestió o aclariment respecte de la participació en aquesta fira, us podeu adreçar a:

Jordi Redón
Cap Comercial i  Nous Projectes

Tel. 93 552 48 20
comercial@prodeca.cat