PROWINE SINGAPORE 2022

INSCRIPCIONS TANCADES

PERSONA DE CONTACTE

Per a inscripció i/o qualsevol qüestió o aclariment respecte de la participació en aquesta fira, us podeu adreçar a:

Núria Hernández
nhernandezmurillo@gencat.cat

Comparteix aquesta informació

PRODECA - Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, organitza la participació agrupada d'empreses a la fira ProWine Singapore 2022, que se celebrarà del 5 al 8 de setembre.

 

DADES DE LA FIRA I DEL MERCAT

ProWine Singapore és una fira de periodicitat biennal adreçada a públic exclusivament professional del sector del vi i espirituosos. Se celebra en paral·lel amb la fira d'alimentació Food and Hotel Asia (FHA).

Organitzada per Messe Düsseldorf i Singapore Exhibition Services, és una de les plataformes de contacte comercial més importants per al sector agroalimentari a Àsia, i amb especial influència al Sud-est asiàtic.

 

DADES DE L'EDICIÓ 2018

  • 270 expositors de 33 països
  • 7.218 visitants professionals
    • 60% provinents de Singapur
    • 41% d'altres 20 països i majoritàriament de Malàisia, Tailàndia, Indonèsia i Filipines.

 

PERFIL DELS VISITANTS

Aquest certamen s'adreça exclusivament als professionals del sector del vi i espirituosos. La tipologia de visitants inclou importadors de vi i licors, distribuïdors, majoristes, supermercats, hipermercats, minoristes, hotels, ressorts, restaurants, bars/clubs.

Majoritàriament, els assistents a les fires de Singapur solen ser de la zona ASEAN (Indonèsia, Malàisia, Filipines, Singapur i Tailàndia).

 

DADES DE MERCAT

L'Associació de Nacions del Sud-est Asiàtic (ASEAN), integrada per Indonèsia, Filipines, Malàisia, Singapur, Tailàndia, Vietnam, Brunei Darussalam, Cambodja, Laos i Myanmar, constitueix un dels mercats amb més potencial per al mercat dels vins pels propers anys. De fet, el creixement mundial de les vendes de vi provindrà majoritàriament per aquesta regió en contraposició a l'alentiment dels mercats europeus.

L'ASEAN amb prop de 655 milions de consumidors, malgrat les crisis mundials i les recessions locals d'aquests últims anys, ha estat capaç de mantenir un creixement anual mitjà d'un 5% en la seva economia i duplicar la seva classe mitjana en els últims 10 anys.

El consum total de vi s'estima en 113,5 milions de litres al 2021 i amb un creixement previst del 22,4% pels propers 3 anys. Els vins blancs son els més venuts (53,45%), seguits dels negres (43,24%) tot i que els escumosos (3,09%) son els que estan creixement més ràpidament.

El consum de vi de major qualitat s'associa a l'estatus social i a l'oci, sent la demanda basada principalment en els expatriats, els turistes i la classe mitja i els joves i el consum centrat en el canal HORECA, winebars i locals selectes.

Les exportacions catalanes a ASEAN s'han duplicat, en valor, en els últims 10 anys i en les últimes campanyes han crescut a raó d'un 4,6%. Aquest fet constata que progressivament les exportacions catalanes s'estan enfocant cada cop més a vins de major valor, paral·lelament a la tendència dels mercats asiàtics, on els vins amb Denominació d'Origen creixen actualment per sobre del 25%.

 

CRITERIS DE SELECCIÓ I ORGANITZACIÓ DELS ESTANDS

Prodeca posa a disposició de les empreses catalanes un espai d'exposició sota la marca "Catalonia, where wine is culture", amb l'objectiu de contribuir a la promoció comercial d'aquest sector.

Modalitats de participació i adaptació dels estands:

  • Estand individual

La participació es preveu amb estand individual de 9m2, amb magatzem, taula, 4 cadires, taulell-mostrador, nevera i espai d'exposició per a producte (vitrina o prestatgeries, segons disseny final).

Les empreses que vulguin contractar un estand doble hauran de fer-ho notar en la sol·licitud de participació; així mateix, les que vulguin compartir un espai individual.

  • Estand obert agrupat

Es preveu la participació en una zona compartida, sense parets separadores i magatzem comú, en la que cada empresa disposarà d'un espai d'aproximadament 5m2, amb taulell-mostrador, vitrina i nevera (gran compartida o petita individual, segons possibilitats), taula alta i 2 tamborets.

  • Adaptacions dels estands i grafisme

Prodeca lliurarà els estands amb una decoració bàsica, harmonitzada per a totes les tipologies d'estand.

En el cas que un expositor necessiti algun mobiliari o servei no inclòs en les condicions de la convocatòria, haurà de comunicar-ho a Prodeca per acceptació i assumir-ne el cost.

En la modalitat d'estand individual, les empreses expositores, si ho creuen convenient, podran adaptar el seu estand amb altre material promocional (vinils, desplegables), elements que es puguin enganxar, però no clavar, i sempre i quan ho comuniquin prèviament a Prodeca i assumeixin els treballs i/o els costos de col·locació.

Si l'empresa expositora opta per l'adaptació del seu estand, en qualsevol cas, aquesta no podrà afectar els elements gràfics bàsics d'identificació (identificació gràfica de l'empresa, imatge de Catalunya).

Si l'estand individual és compartit per 2 empreses, els espais que continguin grafisme i altra informació de l'empresa també s'hauran de compartir.

En la modalitat d'estand agrupat, l'empresa expositora no podrà aplicar adaptacions.

  • Altra informació

Totes les empreses seran incloses en el catàleg de fira.

Es realitzarà un sorteig per a assignar la ubicació de les empreses expositores, segons la modalitat sol·licitada.

El personal de Prodeca destinat a l'organització de l'estand donarà suport als expositors abans i durant la celebració de la fira.

 

COST I CONDICIONS DE PARTICIPACIÓ

  • Espai individual 9m2: 3.700€ + 21% IVA = 4.477€
  • Espai individual 9m2 compartit per 2 empreses: 2.200€ + 21% IVA = 2.662€ per empresa
  • Espai obert compartit (aprox 5m2): 2.400€ + 21% IVA = 2.904€

Les empreses interessades en participar-hi hauran d'omplir el formulari d'inscripció, marcant l'opció escollida, i remetre'l a Prodeca juntament amb el pagament o el comprovant de pagament dels drets d'inscripció.

S'acceptaran inscripcions d'empreses fins arribar al límit d'espai contractat en aquesta fira.

Per tal que l'actuació pugui realitzar-se es necessita un mínim de 10 empreses inscrites, en qualsevol de les opcions possibles. En cas que no s'arribés a aquesta quantitat en la data límit establerta, es retornarien els imports satisfets.

 

TERMINI D'ADMISSIÓ DE SOL·LICITUDS I PAGAMENTS

  • Data límit d'admissió de sol·licituds: 22 de març de 2022
  • Drets d'inscripció: 1.400 € + 21% iva = 1.694 €

L'empresa es considerarà admesa una vegada hagi enviat la sol·licitud de participació, dintre del termini indicat, i hagi abonat els drets d'inscripció. L'import restant s'haurà d'abonar abans del 22 de juliol de 2022.

Si l'empresa renuncia a la seva participació perdrà el 100% del que hagi abonat. L'organització es reserva el dret de valorar les raons presentades per l'empresa per a anul·lar-ne la participació i retornar un percentatge de l'import abonat.

Prodeca es reserva el dret a realitzar una selecció d'empreses segons els criteris establerts en els apartats anteriors.

 

TRANSPORT DE LES MOSTRES

Prodeca assignarà una empresa per al transport de mostres. Tot i això, l'expositor pot contractar els serveis d'una altra empresa de transport.

Si l'empresa expositora decideix contractar un altre servei de transport, Prodeca no assumirà responsabilitat ni coordinarà l'arribada al recinte firal de les mostres enviades, tasca que haurà d'assumir en tot cas l'empresa contractant.

Totes les despeses generades pel servei de transport (cost del transport, assegurances, aranzels, despeses d'importació i/o d'altres que hi puguin haver-hi) aniran a càrrec de l'empresa expositora.

Prodeca assumirà el cost de 300€ per empresa en estand individual i 170€ en estand compartit, per l'enviament en el transport d'anada de les mostres per a ús exclusiu d'exposició. Aquesta aportació li serà descomptada a l'empresa de l'import total de la factura que li emetrà l'empresa transportista adjudicatària.

L'enviament es farà per transport marítim i les empreses en estand individual podran enviar un palet fins 1m3. Per les empreses en espais compartits es farà grupatge de les seves mostres i podran enviar l'equivalent de mig palet.

Prodeca enviarà un comunicat específic amb les instruccions corresponents.

Cas que una empresa necessiti algun servei de transport complementari, com la recollida de mercaderia al seu magatzem o bé el transport de retorn, ho haurà de contractar directament al transportista abans de la fira, i anirà a càrrec del mateix expositor.

Inscripcions obertes fins el 22 de març INSCRIPCIONS TANCADES Afegeix la data al teu calendari