Fem promoció comercial exterior sota el paraigües de la marca Catalunya mitjançant la participació en fires internacionals, l’organització de trobades amb importadors i actuacions B2B i B2C. 

INTERNACIONALITZACIÓ

La internacionalització ja no és tant una decisió com una realitat inevitable. Són precisament les empreses internacionalitzades, amb presència a l'exterior, les que presenten majors taxes d'ocupació i una ocupació més qualificada i estable. Per aquest motiu, l’activitat de Prodeca se centra en oferir a l’empresa agroalimentària catalana l’oportunitat que suposa sortir a l’exterior i la necessitat en què s'ha convertit avui dia.   

  

 

ÚLTIMS DOCUMENTS DE CONEIXEMENT

Presentacions seminari “Novetats en els requisits per l’exportació de productes alimentaris a Regne Unit"

20.10.21

Presentacions seminari “Novetats en els requisits per l’exportació de productes alimentaris a Regne Unit”

Compilació de presentacions dels tres ponents del seminari “Novetats en els requisits per l’exportació de productes alimentaris a Regne Unit”. El document recull les ponències de Remigi Palmés (expert en comerç internacional), Irene Marquès (Gerent ADT-Edullesa) i Irene Guardiola (advocada a Guardiola Lawyers).

STORE-CHECK PERÚ: SUPERMERCADOS PERUANOS – PlazaVea

22.09.21

STORE-CHECK PERÚ: SUPERMERCADOS PERUANOS – PlazaVea

Store-check on s’analitza l’empresa peruana Supermercados Peruanos, propietària de diferents cadenes d’establiment d’alimentació que sumen més de 100 punts de venda. L’informe aporta dades sobre les diferents marques del grup (PlazaVea, Vivanda, Mass, Makro) incidint en la oferta de diferents categories de producte als establiment PlazaVea. 

[ACCÉS RESTRINGIT]

STORE-CHECK MÈXIC: LA EUROPEA

22.09.21

STORE-CHECK MÈXIC: LA EUROPEA

Store-check on s’analitza la presència de diferents categories de productes ubicats a la cadena de supermercats mexicans La Europea, que actualment compta amb 40 establiments ubicats arreu del país. Presenta les següents dades: posicionament de l’establiment, espai ocupat, marques catalanes i posicionament al lineal, altres marques, posicionament lineal dels productes catalans VS resta de marques d’importació, preu de les marques catalanes i d’altres orígens, identificació de la marca líder, presentació del producte, format i merchandising, cartellera i promocions.

[ACCÉS RESTRINGIT]