Com penetrar al mercat xinès a través dels canals en línia – Sector alimentació
La Xina és el país on més productes es venen a través de market places i on el canal en línia està molt consolidat. En la formació exposarem les claus per entendre el mercat xinès, els canals més adequats i els requisits per accedir-hi.
DATA I HORA
- 12 de maig de 2022
- 10 h a 12 h
- Formació en línia (Plataforma TEAMS)
PONENTS
- Màrius Rossell – Director executiu de TRIOLOGI, agència especialitzada en ecommerce.
- Judith Padrós – Experta en desenvolupament de negoci al mercat asiàtic a TRILOGI, agència especialitzada en ecommerce.
CONTINGUT
1. Entendre el mercat i els canals més adequats
- Com és el consumidor al qual ens dirigim?
- Oportunitats comercials
- Tendències i novetats en el sector alimentació
- Cross-border vs domestic ecommerce
- Barreres d’entrada al mercat (legal / operatiu)
- Distribució amb Partners locals o propis
2. Les claus per accedir al mercat xinès
- Planificació ¿Estem preparats?
- Per on començar?
- Canals d’accés al mercat – offline i online
- Com donar-te a conèixer (Marketing)
- Com ho han fet altres. Casos d' èxit i fracàs